SİTE İSTATİSİKLERİ
Bugün :
 0
Toplam :
 1968
kişi ziyaret etti.



 

 
   
   

CLUB SMART HAKKINDA

Shell Club Smart Card, Türkiye'de ilk kez Shell tarafından başlatılan ve müşterilere Shell istasyonlarından yaptıkları akaryakıt ve Shell AutoGas alımlarında puanlar kazandıran üyelik ve puan kartıdır.

18 yaşını doldurmuş herkes Shell Club Smart Card sahibi olabilir.

Programa dahil Shell istasyonlarından temin edebileceğiniz ''Başvuru Formu''nu eksiksiz olarak doldurup istasyona teslim ettikten sonra Club Smart Card'ınızı anında alıp puan kazanmaya başlayabilirsiniz.

Club Smart Card Üyesi olarak Shell'den aldığınız akaryakıt ve otogaz için puanlar toplar ve bu puanlarla Club Smart Card Kataloğu'nun çok çeşitli hediyelerinden seçme hakkına sahip olursunuz.

Shell Club Smart Card manyetik bir karttır. Kart numarası ve kartın arkasındaki imza kart sahibini tanımlar. Bu kartlar (kart fiziki bir zarar görmediği takdirde) ömür boyu geçerlidir. Ancak; üç sene boyunca hiç kullanılmamış olan kartlar geçerliliklerini kaybederler.

Her kart sahibinin dört haneli bir şifresi vardır. Bu şifre, başvuru formunda doldurmuş olduğunuz doğum tarihi bilgisinin gün ve ay kısmıdır (gg/aa).

Örnek: Doğum tarihi 1 Nisan 1960 olan bir kişinin şifresi "0104"tür.

Katalog bölümünde, Shell Club Smart Card ile kazandığınız puanlara karşılık seçebileceğiniz hediyeler ayrı ayrı tanıtılmaktadır

Elektronik eşyadan, mutfak eşyasına, otomotiv ürünlerinden, oyuncağa, Ferrari ürünlerinden, hobi ürünlerine pek çok farklı seçenek sizi bekliyor.

Shell Club Smart Card, sizlere Türkiye ve dünyanın en kaliteli, en çok tercih edilen markalarını sunuyor. Hepsi birbirinden değerli bu ürün listesi, farklı beklentilere karşılık verecek şekilde özenle hazırlandı.

Shell Club Smart Card’ın üyelerine sunduğu ayrıcalıklar artarak devam edecek.


Geldikçe kazanın hep kazanın!

Başa dön


Nasıl puan kazanılıyor?

Shell Club Smart Card amblemini göreceğiniz tüm Shell istasyonlarından alacağınız Akaryakıt ve Otogaz için puan kazanacaksınız.

İşte kazanacağınız puanlar:

12.5 Club Smart Puan
Her 10 lt. Shell Kurşunsuz Benzin 95
Her 10 lt. Shell Süper Plus
Her 10 lt. Shell V-Power
Her 10 lt. Shell V-Power Racing

12.5 Club Smart Puan
Her 15 lt. Shell V-Power Diesel
Her 15 lt. Shell Diesel Extra
Her 15 lt. Shell AutoGas

1. Almış olduğunuz akaryakıt ve otogaz için ödeme yaptıktan sonra lütfen yetkiliye Shell Club Smart Card'ınızı veriniz.

2. Görevli arkadaşımız önce kendi kartını okutup sistemi aktif kılacak, daha sonra ise sizin kartınızı POS terminalinden geçirererek sisteme tanıtacak.

3. Görevli arkadaşımız, POS terminaline satın aldığınız ürün ve tutarını girecek.

4.
Ödeme tutarınıza göre cihaz otomatik olarak kazandığınız puanı hesaplayacak ve size kazandığınız puanı da gösteren bir fiş verecek.

5. Kazanmış olduğunuz puanlar 2 gün içerisinde sistemde hesabınıza aktarılacaktır.

Başa dön


Puanlar nasıl değerlendiriliyor?

Hediye kataloğundan seçeceğiniz her ürünün karşısında teslim şeklini gösteren işaretler bulunmaktadir. Ürünlerin özelliklerine göre 3 ayrı şekilde ürünlerinizi alabileceksiniz.


Hediyenizi programa katılan herhangi bir Shell istasyonundan anında alabilirsiniz.

Hediyenizi slibinizin üzerinde yazan tarihler arasında, hediye başvurunuzu yaptığınız Shell istasyonundan alabilirsiniz.

Shell istasyonunda size verilecek kuponu ürün tedarikçisi firmaların yetkili bayilerinde, kupon üzerinde yer alan koşullar çerçevesinde kullanabilirsiniz.




1. Hediye Kataloğunuzdan, toplamış olduğunuz puana karşılık gelen hediye seçiminizi yapın.

2. İstasyondaki Market görevlisi, kartınızı POS cihazından geçirerek, talep ettiğiniz ürünün Sipariş Kodunu ve Sipariş Miktarını girecektir.

3. İstediğiniz hediyeye karşılık gelen puanı topladığınıza dair provizyon alınacaktır.

4. POS cihazına doğum tarihinizin gün ve ayından oluşan 4 haneli şifrenizi giriniz. Örneğin doğum gününüz 2 Mayıs ise şifreniz 0205'dir.

5. Şifreniz onaylandıktan sonra, POS tarafından basılan ve üzerinde ürününüzün teslimatına ilişkin bilgiler içeren fişinizi alın Hediyenizi teslim alana kadar fişinizi saklayın.


Genel Şartlar

Kart sahibi olma ve kartın teslimi

1. Shell Club Smart Card (Kart) mülkiyeti "Shell & Turcas Petrol A.Ş."ye (Shell) aittir.

2. Başvuru formunun doldurulması ile genel şartlar kabul edilmiş sayılır. Kart hamili, Shell Merkez tarafından onaylanması kaydıyla başvuru formunun doldurulmasından sonraki akaryakıt ve LPG alımlarında puan kazanmaya başlayacak ve 3 hafta sonra kazanmış olduğu puanlarıyla hediye sipariş edebilecektir. Ancak kart talep başvurusunda bulunulması Shell'e başvuruyu kabul etme ve kart düzenleme yükümlülüğü getirmez.

3. Shell dilediğinde kartı, bir banka, finansman kuruluşu veya Shell ortaklıklarına devredebilir veya başka programlarla birleştirebilir.

4. Shell gerekli gördüğünde kartı iptal edebilir ya da iadesini talep edebilir. Shell, bir yıl boyunca hiçbir işlem yapmamış kartları iptal edebilir ve bu kartlara ait puanları silebilir. Shell, 1 Eylül 2004'ten sonra kazanılmış puanlar için geçerli olmak üzere, bir karta ait son 3 yıl içinde kullanılmamış puanları silebilir. Kart hamili şimdiden bunu kabul eder.

5. Kart hamili, kartı alır almaz arkasındaki imza kısmını imzalayacaktır. Kart hamili kartı iyi durumda tutmak ve kullanmak yükümlülüğündedir.

6. Kart hamili olmak için 18 yaşından büyük olmak gerekmektedir.

7. Kart hamili başvuru formunu doğru olarak doldurduğunu, formda belirtilen bilgilere göre teslimatların yapılmasını kabul eder.

8. Kart hamili formda doldurduğu bilgilerin, gerek Shell gerekse Shell tarafından belirlenen 3. kişiler tarafından düzenlenen aktivitelere, kampanyalara davet, posta, e-posta gönderileri ve benzeri pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak üzere paylaşılabileceğini kabul eder.

9. Kart, kart hamili tarafından Türkiye genelinde CLUB SMART CARD logosu bulunan Shell istasyonlarından ve ilerde dahil edilebilecek üye işyerlerinde yapılan ürün ve hizmet alımında Kart okuyucu terminalden geçirilmek suretiyle puan kazanmak ve harcamak için kullanılacaktır.

10. Kart hamili, kartı kullandıkça, slip üzerindeki bilgilerin doğruluğunu kontrol edecek ve gerekiyorsa o anda istasyona/bayiye itirazını yapacaktır.

11. Kartın bir gün içinde 3 defadan fazla aynı kart terminalinden kullanılması halinde, 3'ten fazla olan işlemlerde kart hamili herhangi bir puan kazanmayacaktır.

12. Kart hamilinin bir gün içinde kazanabileceği en yüksek puan miktarı Shell tarafından belirlenebilecek ve değiştirilebilecektir. Programın suistimalinin tesbiti halinde kart hamili herhangi bir puan veya hediye kazanmayacaktır.

13. Kart, kart hamilinin Shell kart merkezince onaylanmış puan toplamına karşılık, terminal üzerinden hediye sipariş etme, hediye teslim alma veya iptal işlemlerinde kullanılır.

14. Hediye türleri, hediyelerin puan değerleri, puan kazanma şartları Shell tarafından her zaman değiştirilebilir.

15. İstasyonda bulunan Kart Okuyucu Terminallerin herhangi bir nedenle çalışmaması halinde, kazanılan puanlar arıza formu doldurularak kart hamiline verilecektir. Kart hamili, herhangi bir Shell istasyonundan kazandığı puanların kartına yüklenmesini teminen imzalı arıza formunun bir kopyasını Shell'e gönderilmek üzere istasyona bırakacaktır.

16. Kazanılan puanlar otomatik olarak kart tarafından terminal üzerine kaydedilecek ve 1 gün sonra Shell Merkez'deki kart hamili puan hesabına aktarılacaktır.

17. Bu program, önceden haber vermek koşuluyla herhangi bir neden gösterilmeksizin durdurulabilir ya da kaldırılabilir


Hediye Kazanma ve Teslimi

1. Shell tarafından kartın kullanma koşulları, hediye kataloğunda yer alan hediye çeşitleri ve hediyelerin puan değerleri tek taraflı olarak değiştirilebilir.

2. Kart hamili, Shell Merkez'e aktarılmış puanları üzerinden ve istasyondaki kart okuyucu terminallerden kartını geçirmek ve sipariş vermek suretiyle hediye talep edebilir.

3. Hediye teslim alma işlemleri hiç bir şekilde kartsız ve onay slipsiz gerçekleşemez. Kart sahibi hediye sipariş ve hediye teslim alma işlemlerini, başvuru formunda belirttiği şifreyi kullanmak suretiyle ve hediye sipariş slibi ibrazı ile yapabilir.

4. Shell, hediye kataloğunuher zaman değiştirme hakkına sahiptir.

5.
Shell, katalogda bulunan puan değerlerini ve hangi işlemlere puan verileceğini kart sahibinin ödeme tipine göre değiştirme hakkına sahiptir.

6. Kart, sadece Shell'in belirleyeceği hizmetler/kampanyalar ve diğer kart programları ile birlikte kullanılabilir.

7. Katalogdaki hediyeler stoklar ile sınırlıdır.

8. Shell katalogda bulunan hediyelerin herhangi birisininin yerine ona en yakın puanlı hediyeyi veya en yakın nitelik ve evsafta katalog dışından veya içinden hediye verme hakkını saklı tutar.

9. Hediyelerin teslim yeri hediyenin çeşidine göre başvuru formunda belirtilen adres veya sipariş edilen Shell istasyonudur

10. Katalogda yer alan ürünlerin kalite/garanti sorumluluğu üretici/ithalatçı firmaya aittir.


Kartın Çalınması, Kaybolması

1. Kartın çalınması, kaybolması veya kullanılamayacak şekilde bozulması halinde kart hamili derhal durumu Shell'e bildirecek ve Shell kartı iptal edecektir. Bildirim yapılıncaya kadar olabilecek her türlü zarardan kart hamili sorumludur.

2. Kart hamili eski kartı ile kazandığı puanları yeni kartına yükletebilmek için 0(216)444 20 20 no'lu telefondan müşteri hizmetlerini arayarak eski kartında biriken puanların yeni kartına yüklenmesini talep edecektir.

3. Kart hamili, eski kartındaki puanları yeni kartına, ancak yeni kartını başvuru formunda belirttiği bilgilerin eski kart başvuru formundaki bilgilerle aynı olmasının tesbiti halinde yükletebilir.


Smart Online

1. "Smart Online" hizmetinden yararlanabilmek için Shell Club Smart Card sahibi olunmalı ve smart online sistemine üye olunmalıdır.

2. Smart Online sistemine giriş için 17 haneli Shell Club Smart Card numarasının (aralarda boşluk bırakmadan) ve şifrenin eksiksiz girilmesi gerekmektedir. Eğer 'Smart Online' üyesi değilseniz üye olmak için 'Yeni Üye Formu'nu doldurmanız gerekmektedir.

3. Karşınıza çıkan "Yeni Üye Formu"nda "E-Posta ", "17 haneli Smart Card Numarası", "Doğum Tarihi", "Hatırlatma Sorusu", ve "Hatırlatma Sorusunun Yanıtı" bilgilerinin dikkatlice ve eksiksiz olarak doldurulması gerekmektedir.

4. 'Smart Online sistemine giriş şifresi 'Yeni Üye Formu'nu doldurmanıza istinaden elektronik posta ile size gönderilen şifre olacaktır. Bu şifre istasyonlarımızdan hediye siparişi verirken kullandığınız şifrenizden farklıdır.

5. Hatırlatma soruları şifrenin unutulması durumunda size yardımcı olunması açısından önemlidir. Böyle bir durumda size hatırlatma sorusu sorularak aynı cevabı vermeniz beklenecek ve doğru yanıt verdiğiniz yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.

6. Club Smart puanlarınızla Açık Artırma'da yer alan ve sahip olmak istediğiniz hediyeyi belirlemek için resmi seçmeniz yeterlidir.

7. Smart online sisteminde yer alan bazı hediyeler için bir önceki teklifin sadece belirli oranda arttırılması suretiyle telif verilmesi mümkündür. Lütfen resmin yanındaki açıklamayı okuyunuz.

8. Smart Online sistemi Açık Artırma modülünden hediye seçip teklif verdiğinizde talep etmiş olmanız halinde her yeni teklif verildiğinde elektronik posta ile size bilgi gelecektir...

9. Hediyelerin teslim şekli yanlarında belirtilmiş olup, değiştirilmeleri mümkün değildir.

10. Smart Online Açık Artırma sisteminde verdiğiniz teklifin en iyi teklif olması ve açık artırmanın kazanılması halinde, puanlarınız Shell Club Smart kartınızdan düşülecektir..

11. Smart Online sisteminde açık artırma süresince bir hediye için teklif veren kart sahibinin ismi görünmemekte sadece hediye için verilmiş olan en yüksek puan görünmektedir.

12. Açık Arttırmanın sona erdiği tarihten itibaren 1 ay içinde teklif verilen hediye kazanan kişiye teslim edilecektir.

13. Açık Artırmaya sunulacak hediyeler Shell tarafından belirlenmektedir.

14. Açık Artırmada teklif verilmeden önce teklif vericinin Club Smart Card'ında söz konusu hediye için yeterli puan yüklü olup olmadığı sistem tarafından kontrol edilecek ayrıca hediye tesliminden önce puanı olduğu takdirde hediye sevk edilecektir.

15. Ürünün detayları ilgili resmin yanında gösterilmiş olup, niteliklerinin değişitirilmesi yada başka bir ürünle takas edilmesi mümkün değildir.

16. Shell hiç bir şart altında, Smart Online sistemi hizmetlerinin sürekli, güvenli veya kesintisiz devam edeceğine dair garanti veya taahhüt vermez. Kontrol dışında oluşabilecek, internet kullanımından kaynaklanabilecek faktörlere bağlı olarak Smart Online sisteminin işlemesinde sorunlar yaşanması durumunda süresiz faaliyet gösterememesi sonucunda oluşacak zararlardan Shell sorumlu olmayacaktır.

17. Shell, Smart Online sisteminin kullanımı sonucu doğabilecek doğrudan ya da dolaylı olarak zarar, ziyan yada masraftan sorumlu değildir.
Yazım hatalarından kaynaklanan yanlışlıklar bağlayıcı değildir.

Başa dön


Sıkça Sorulan Sorular

1- Shell Club Smart nedir?
Shell Club Smart, Türkiye akaryakıt sektörünün en kapsamlı ilk ödül programıdır. Shell akaryakıt istasyonlarından yapılan akaryakıt ve Shell AutoGas alımları sonucunda kazanılacak puanlar ile güvenin ödüllendirildiği bir sistemdir.
2- Shell Club Smart Card’la nasıl puan kazanılıyor?
Shell Club Smart amblemi bulunan tüm Shell akaryakıt istasyonlarından akaryakıt ve Shell AutoGas alan Shell Club Smart Card sahipleri, alışverişleri karºılığında puan kazanıyorlar.
3- Shell Club Smart Card'la kazanılan puanlar nasıl değerlendiriliyor?
Shell Club Smart’la kazanılan puanlar karşılığında en çok tercih edilen markaların yer aldığı hediye kataloğundan istenilen ürünün siparişi verilebiliyor.
4- Shell Club Smart Card’a sahip olmak için ne yapmam gerekiyor?
Shell Club Smart’a sahip olabilmeniz için Shell akaryakıt istasyonlarından temin edilecek başvuru formunu eksiksiz doldurarak yetkililere iletmeniz yeterli. Formunuzu teslim ettikten sonra kartınızı anında alıp puan kazanmaya başlayabilirsiniz.
5- Shell Club Smart’a kimler başvurabilir?
Shell Club Smart’a 18 yaşını aşmış herkes başvurabilir.
6- Shell Club Smart Card sahipleri topladıkları puanlar ile neler kazanabiliyor?
Shell Club Smart sahiplerinin biriken puanları değerinde kazanabilecekleri seçkin markalı ürünler arasında; DVD, TV, müzik seti, dijital telsiz telefonu, traş makinası, cep telefonları, fotoğraf makinası, buharlı ütü, saç kurutma makinası, borcam ürünleri basketbol ve voleybol topları dahil olmak üzere çok çeºitli seçenekler bulunuyor.
7- Shell Club Smart üyesi olmak için kart ücreti ödemek gerekiyor mu?
Hayır. Shell Club Smart Card için kart ücreti ödemenize gerek yoktur.
8- Shell Club Smart kartım kaybolursa ya da çalınırsa ne yapmam gerekiyor?
Kartınız kaybolduğunda veya çalındığında programa dahil herhangi bir Shell akaryakıt istasyonundan yeni Shell Club Smart Card'ınızı alıp başvuru formunu doldurduktan sonra 444 20 20 numaralı Shell Tüketici Danıºma Hattı'nı arayınız.
9- Shell Club Smart’ın geçerlilik süresi var mı?
Shell Club Smart uygulaması, kampanyaların aksine sınırlı bir süresi olmayan ve daima yaşayacak olan uzun süreli ödül programıdır.
10- Shell Club Smart kartımı kredi kartı olarak da kullanabiliyor muyum?
Shell Club Smart Card bir ödeme kartı değildir. Ödeme türünüz peşin yada kredi kartı olsun, size puan kazandıran bir puan kartıdır.
11- Shell Club Smart Card ile kazandığım hediyeleri nasıl teslim alabilirim?
Hediye kataloğunda belirtilen özelliklerine göre, her hediyenin teslim şekli aşağıdaki üç ayrı teslim şeklinden biri olarak belirlenmiştir.
Hemen Teslim: Programa katılan herhangi bir Shell akaryakıt istasyonundan hediyenizi anında alabiliyorsunuz.
İstasyon Teslim: Hediyenizi size verilen fişin üzerinde yazan tarihler arasında, sipariş yaptığınız Shell akaryakıt istasyonlarından alabiliyorsunuz.
Kupon teslim: Shell akaryakıt istasyonundan aldığınız kuponu, ürün tedarikçisi firmaların yetkili bayilerinde anında kullanabiliyorsunuz.
12- Shell Club Smart’tan kimler faydalanabiliyor?
Shell Club Smart’tan akaryakıt ve Shell AutoGas satın alan tüm müşterilerimiz faydalanabilmektedir. Taşıt Tanıma Sistemine dahil müşterilerimiz program kapsamında değildir.
13- Shell Club Smart ile ilgili ne kadar puanla hangi ürünlere sahip olabildiğim konusunda nasıl bilgi sahibi olabiliyorum?
Shell Club Smart ile ilgili puan, ürün ve diğer tüm sorularınızın yanıtını Shell Tüketici Danışma Hattı’ndan öğrenebilirsiniz. Ayrıca puanlar ve hediyelerle ilgili detaylı bilginin bulunduğu “Shell Hediye Kataloğu”nu Shell Club Smart amblemi bulunan tüm Shell akaryakıt istasyonlarından temin edebilirsiniz.
14- Shell Tüketici Danışma Hattı’na nasıl ulaşabilirim?
Shell Tüketici Danışma Hattı’na 444 20 20 no’lu telefon numarasından ulaşabilirsiniz.

Başa dön

 
 
 
designed by
Debisoft.net l Sadece hayal et.